Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

Septimiu Chelcea · 2021
de la 48.00 Lei · 3 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Price drop -4%
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Descriere

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

Publicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoasterii in toate domeniile este accelerat: se contureaza mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze si se difuzeaza prin carti si reviste de specialitate pe suport hartie sau online o multitudine de fapte de observatie si rezultate ale experimentelor stiintifice. Este aproape imposibil pentru un singur om sa cuprinda universul cunoasterii. Ce putem spera este sa ne facem o imagine fragmentara cat mai clara despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodata nu o cuprindere deplina a lui.

Detalii

Categorie
Business si economie / Marketing
Stiinte umaniste / Sociologie
Autor
Septimiu Chelcea
Editura
Universul Juridic, Pro Universitaria
Anul publicării
2021
Dimensiuni
170x240 mm
Pagini
302
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Septimiu Chelcea