Business storytelling: branduri si povesti

Florina Pinzaru · 2015
39.00 Lei · 2 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Descriere

Business storytelling: branduri si povesti. Editor: Florina Pinzaru

Cuprins:

  1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling de Florina Pinzaru

Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching de Elena-Madalina Vatamanescu Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

3. Povestile motiveaza: storytelling pentru manageri de Ramona Leon

Povestile din perspectiva manageriala / Cum sa construiesti o poveste si de ce? / Coaching si mentoring prin storytelling: dezvolta-te si dezvolta-i si pe ceilalti / Povestea liderului si strategia din spatele povestii

4. Storytelling, marketing si branding de Andreia Andrei

Marketing narativ si transportare mentala / Storytelling in branding: cine sunt personajele? / Storytelling si cultivarea loialitatii

5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand in era continutului generat de consumatori de Rodica Savulescu si Demetra Garbasevschi

Web 2.0: cultura participarii si continutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand si branding: atunci si acum / Comunicarea de brand: intre hipercontrol si democratizare

6. Storytelling si branding in muzica sau un altfel de business de Andreea Mitan

Muzicianul ca icon / Storytelling si popular music in era digitala. Un exemplu: construirea brandului Beyonc? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fara poveste / Storytelling si popular music: incotro?

7. Storytelling si branding in sport de Diana-Luiza Dumitriu

Sportul si merele de aur ale marketizarii / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piata celebritatii: jocul cu si de-a brand-urile globale / Co-producerea povestilor sportive: transformarea ascultatorului-consumator in personaj si/sau povestitor

8. Storytelling si branding cultural de Alexandra Zbuchea si Raluca Bem Neamu

Care este relatia dintre storytelling si cultura? / Cum se construieste un brand de succes in cultura? / Ce povesti ne spun brandurile organizatiilor culturale?

9. Storytelling ca strategie de branding in industria bancara de Alina Mihalcea si Alexandra Vitelar

Brandul ? de la instrument comercial, la marca a identitatii sociale / Povestile din comunicarea bancara romaneasca / Banca Transilvania - banca oamenilor intreprinzatori BCR - Schimbam povestea / ING si povestile pentru Generatia Y / Reinventare si povesti

Detalii

Categorie
Business si economie / Management
Stiinte
Autor
Florina Pinzaru
Editura
Tritonic
Anul publicării
2015
Copertă
Brosata
Dimensiuni
200x130 mm
Pagini
278
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Florina Pinzaru