Relatii publice

2009
14.90 Lei · 1 ofertă
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare? Doriti sa dialogati cu jurnalistii? Atunci, cititi aceasta carte! Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare compacta, cum puteti colabora cu succes cu presa. In aceasta lucrare sunt evidentiate instrumentele esentiale ale PR-ului: de la analiza situatiei pentru intreprinderea /organizatia dumneavoastra, trecand prin obiectivele comunicarii si mergand pana la mesajele concrete. Pe langa acestea, autorii experimentati dau numeroase sfaturi pentru o colaborare profesionala cu prestatorii de servicii in domeniul PR-ului. Cartea este structurata in 4 parti principale, care abordeaza urmatoarele subiecte: 1. Cum va poate conduce PR-ul catre succes? 2. Cum lucreaza ziaristii si redactiile? 3. Cum structurati PR-ul in practica in functie de necesitatile ziaristilor? 4. Cum va pot fi de folos prestatorii de servcii de PR? Karl Frohlich lucreaza ca ziarist pentru medii de comunicare de top din domeniul IT. Daniela Lovric conduce agentia CAT PR

Detalii

Categorie
Business si economie
Traducator
Roxana Vidican, Daniela Lovric
Editura
All
Anul publicării
2009
Copertă
Brosata
Dimensiuni
100x150 mm
Pagini
128
Vezi mai mult