Tehnici de negociere. Editia 2

Claudiu Coman · 2019
59.42 Lei · 2 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Descriere

Lucrarea „Tehnici de negociere” porneste de la realitatea ca toate actiunile noastre pot fi interpretate in termeni de negociere si reprezinta o incercare a autorului de a-si orienta cititorii spre adoptarea unui stil de negociere win-win care sa le ofere sansa unei integrari profesionale autentice, indiferent de cultura organizationala a companiei unde lucreaza sau unde vor lucra si climatul de pe piata muncii.Despre Editia 2 Editia a 2-a a lucrarii „Tehnici de negociere” propune o noua abordare asupra anumitor aspecte legate de prezentarea tacticilor de negociere, prin introducerea unui nou capitol in care este tratata problematica delicata a ce anume se poate sau nu negocia.Din cuprinsexemple concrete de succese in afaceri;perceptia asupra oamenilor de afaceri din Romania;constructia realitatii sociale;o perspectiva asupra negocierii ca revers al conflictului;tipuri de negocieri;tipuri de negociatori si stiluri de negociere;tactici, tehnici, scheme si structuri de negociere;desfasurarea negocierilor;formarea negociatorilor si echipa de negociatori;negocierea unui loc de munca;organizarea activitatii si elemente de management al timpului;ce nu se poate negocia.Puncte forteviziune complexa asupra problematicii tehnicilor de negociere prin prezentarea conditiilor de desfasurare, tacticilor si schemelor folosite, tipurilor de negocieri si de negociatori;explicarea temelor abordate in lucrare prin intermediul exemplelor de negocieri purtate in viata cotidiana;analiza detaliata a negocierii unui loc de munca si a sustinerii interviului de angajare;abordare accesibila si riguros structurata;cuprinde teste de evaluare pentru verificarea cunostintelor asimilate;propune studii de caz si teme de dezbatere pentru o mai buna intelegere a conceptelor analizate;prezinta modalitatile de construire a realitatii sociale prin manipulare si influentarea prin mass-media.Despre autorDoctor in sociologie, Claudiu Coman este in prezent profesor universitar si decan al Facultatii de Sociologie si Comunicare, Universitatea „Transilvania” din Brasov.

Detalii

Categorie
Business si economie
Autor
Claudiu Coman
Editura
C.H. Beck
Anul publicării
2019
Pagini
444
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Claudiu Coman