Dimensiunea retorica a imaginii publicitare
Cel mai mic preț
Dimensiunea retorica a imaginii publicitare
Libris · În stocIstoricul prețului
Teme
Descriere
Analiza retorica a imaginii poate insemna o sumedenie de lucruri diferite, de la investigarea conditiilor ideologice care explica geneza unei imagini si impactul acesteia intr-un context bine determinat, pana la inspectarea minutioasa a fiecarui element compozitional prin care imaginea produce anumite efecte asupra pu-blicului vizat, efecte anticipate prin exercitiu hermeneutic sau chiar probate in cadru experimental. In lucrarea de fata, am dedicat o atentie deosebita aspectelor care tin de compozitia imaginii publicitare.Valorificand mai multe studii experimentale si un import teoretic din perimetrul lingvisticii cognitive, am pus in evidenta deciziile care definesc arhitectura conceptuala a discursului vizual, decizii care sunt luate in departamentul de creatie si care ulterior influenteaza ruta persuasiva prin care imaginea isi poate exercita influenta asupra publicului.
Detalii
- Categorie
- Stiinte umaniste / Jurnalism
- Autor
- Ioana-Adina Grancea
- Editura
- Institutul European
- Anul publicării
- 2017
- Copertă
- Brosata
- Dimensiuni
- 190x140 mm
- Pagini
- 185