Dimensiunea retorica a imaginii publicitare

Ioana-Adina Grancea · 2017
22.00 Lei · 1 ofertă
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Analiza retorica a imaginii poate insemna o sumedenie de lucruri diferite, de la investigarea conditiilor ideologice care explica geneza unei imagini si impactul acesteia intr-un context bine determinat, pana la inspectarea minutioasa a fiecarui element compozitional prin care imaginea produce anumite efecte asupra pu-blicului vizat, efecte anticipate prin exercitiu hermeneutic sau chiar probate in cadru experimental. In lucrarea de fata, am dedicat o atentie deosebita aspectelor care tin de compozitia imaginii publicitare.Valorificand mai multe studii experimentale si un import teoretic din perimetrul lingvisticii cognitive, am pus in evidenta deciziile care definesc arhitectura conceptuala a discursului vizual, decizii care sunt luate in departamentul de creatie si care ulterior influenteaza ruta persuasiva prin care imaginea isi poate exercita influenta asupra publicului.

Detalii

Categorie
Stiinte umaniste / Jurnalism
Autor
Ioana-Adina Grancea
Editura
Institutul European
Anul publicării
2017
Copertă
Brosata
Dimensiuni
190x140 mm
Pagini
185
Vezi mai mult