Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare

Camelia Mihaela Cmeciu · 2020
39.00 Lei · 1 ofertă
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Din cuprins:

  • Relatii publice internationale - aspecte conceptuale
  • Momentul reglementarii
  • Momentul identitatii
  • Momentul productiei
  • Momentul reprezentarii
  • Momentul consumului
  • Volumul de fata se adreseaza studentilor care studiaza relatii publice internationale, dar si celor interesati de acest domeniu. Pornind de la modelul circuitului culturii (Hall, 1973; du Gay, 2006; Curtin, Gaither, 2008), imi propun sa ofer diferite perspective asupra reglementarilor (culturale), identitatilor organizationale, modurilor de productie si reprezentare ale mesajelor si strategiilor organizationale la nivel international si, nu in ultimul rand, asupra modurilor de consum in acest dialog participativ dintre organizatii si publicuri globale si/sau glocale. Studiile de caz se impart in patru categorii: (a) analize ale campaniilor de relatii publice globale, premiate la Silver Anvil Awards, cele mai prestigioase premii din industria relatiilor publice; (b) analize ale campaniilor de relatii publice internationale din diverse studii stiintifice din domeniu; (c) analize ale mesajelor transmise de diverse branduri si organizatii nonguvernamentale internationale; (d) analize ale modurilor de productie si reprezentare utilizate in campanii cu impact global, analize realizate de specialisti in domeniu.

    Camelia-Mihaela Cmeci

Detalii

Categorie
Business si economie / Relatii Internationale
Autor
Camelia Mihaela Cmeciu
Editura
Institutul European
Anul publicării
2020
Copertă
Brosata
Dimensiuni
235x165 mm
Pagini
188
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Camelia Mihaela Cmeciu