Crowdsourcing

Jeff Howe · 2015
de la 16.86 Lei · 4 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Titlu original: Crowdsourcing: Why the Power of the Crowd is Driving the Future of Business De ce P&G apeleaza mereu la amatori entuziasti, pentru a-si rezolva dilemele stiintifice si tehnice? Cum e posibil ca niste companii atat de diferite, precum iStockphoto si Threadless, sa aiba o mana de angajati si, totusi, sa obtina venituri de milioane de dolari anual? Si cand au preluat stafeta nativii digitali? In SUA s-a constatat ca exista mai multi adolescenti creatori de continut pe internet decat consumatori. Asadar, se implineste previziunea facuta de Alvin Toffler: consumatorii vor dobandi un control mare asupra crearii produselor, devenind astfel „prosumatori“. Crowdsourcing ilustreaza felul in care puterea celor multi poate fi folosita pentru a face lucruri care erau candva responsabilitatea celor putini si specializati. Jeff Howe arata de ce masele sunt talentate, chibzuite, creative, surprinzatoare si eficiente. E o chestiune de meritocratie, unde varsta sexul, rasa, educatia si trecutul profesional nu mai conteaza. Calitatea muncii conteaza. Daca poti presta un serviciu nou, proiecta un produs inedit sau rezolva o problema inca nerezolvata, atunci slujba e a ta. Dar fenomenul de crowdsourcing a declansat schimbari dramatice in organizarea firmelor, angajarea fortei de munca si stilul de viata al oamenilor. Pe masura ce masele se impun prin inovatie, devine inevitabila disruptia fata de munca traditionala. Prin crowdsourcing obtii ceea ce iti trebuie – mai rapid, mai ieftin, mai inteligent si mai usor. Howe ia la bani marunti atat consecintele pozitive, cat si pe cele negative ale acestui fascinant fenomen. Apeland la nenumarate informatii provenite din prima linie a acestei revolutii profesionale, el scoate la iveala o serie intreaga de povesti care arata implicatiile economice, culturale, politice si de afaceri provocate de crowdsourcing. „Un ghid captivant si documentat, pentru noua creativitate colaborativa.“ (Times) „Un scenariu corporatist bine scris si bine-venit in vremuri de cumpana.“ (BusinessWeek) „Un amestec de afaceri, sociologie, tehnica si teorie organizationala.“ (Newsweek)

Jeff Howe este redactor la revista Wired, unde scrie, printre altele, despre industria divertismentului. A fost editor senior la Inside.com si a scris la Village Voice. In cei cinci­sprezece ani de jurnalism, a calatorit in toata lumea si a tratat subiecte diverse, de la criza acuta de apa din Asia Centrala pana la implicatiile patentarii genelor. A scris articole si pentru publicatiile U.S. News & World Report, Time, Washington Post, Mother Jones si multe altele. Locuieste in Brooklyn, New York, impreuna cu sotia si copiii.

Detalii

Categorie
Business si economie / Antreprenoriat
Stiinte umaniste / Politica
Autor
Jeff Howe
Traducator
Ruxandra Apetrei
Editura
Curtea Veche
Anul publicării
2015
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
140x200 mm
Pagini
264
Vezi mai mult