Societatea contemporana, intre comunicare artefactuala si stil
Valentina Marinescu, Dan Podaru și Valentina Dan
· 2017
39.00 Lei · 3 oferte
Salvează ca:
Salvată ca:
Salvează ca:
Salvată ca:
Cel mai mic preț
Titlu folosit de magazin
Preț
Magazin
Societatea contemporana, intre comunicare artefactuala si stil
Libris · În stoc
39.00 Lei
Societatea contemporana, intre comunicare artefactuala si stil
Carturesti · Fără stoc
Fără stoc
Societatea contemporana - intre comunicare artefactuala si stil
Delfin · Fără stoc
Fără stoc
Istoricul prețului
Descriere
-
Societatea contemporana este dominata in prezent de logica consumerista adusa in prim plan in principal prin intermediul modei si al publicitatii. In Occident, cultura si modul de viata in ansamblul lor sunt astazi integrate, in mod inevitabil, intr-o cursa a consumului si a reinnoirii permanente, cursa generata de existenta modei si a modelor. Indiferent de pozitionarea geografica, de varsta sau de genul indivizilor, moda a reusit sa devina vedeta societatii contemporane.
-
Cea mai interesanta metafora asociata comunicarii interpersonale este, astfel, cea a unei "oglinzi". O oglinda ofera o imagine in care ne putem vedea si putem aprecia ceea ce vad ceilalti. In The Mirror Stage, Lacan (1977) discuta formarea "Eu"-lui si afirma ca stadiul de dezvoltare de tip "oglinda" este cel in care copiii foarte mici au pentru prima data o notiune de sine ca indivizi unici. El afirma ca acesti copii foarte mici trec ulterior printr-o etapa in care imaginea exterioara a corpului lor, reflectata in oglinda, le produce reprezentarea mentala a unui "Eu"
Detalii
- Categorie
-
Stiinte umaniste / Politica
Stiinte umaniste / Sociologie - Autor
- Valentina Marinescu, Dan Podaru, Valentina Dan
- Editura
- Tritonic
- Anul publicării
- 2017
- Copertă
- Brosata
- Dimensiuni
- 200x130 mm
- Pagini
- 286