Riscul si brandurile corporative
Laurentiu-Mihai Treapat
· 2018
29.00 Lei · 2 oferte
Salvează ca:
Salvată ca:
Salvează ca:
Salvată ca:
Cel mai mic preț
Titlu folosit de magazin
Preț
Magazin
Riscul si brandurile corporative
Libris · În stoc
29.00 Lei
Riscul si brandurile corporative. Sinteze si studii de caz pentru studenti
Delfin · Fără stoc
Fără stoc
Istoricul prețului
Descriere
-
Am urmarit cu interes si satisfactie progresul si rezultatele cercetarilor efectuate de autor asupra sistemului bancar si economiei in general, inca din perioada cand acesta activa la ASE Bucuresti. Baza de date cercetata este una impresionanta prin complexitatea si relevanta ei. A inceput cercetarea inca din anul 2000 si a continuat-o pe intreaga perioada a crizei economice si post-criza, rezultatele cercetarii fiind valorificate in 3 carti avand ca beneficiari specialisti ai managementului riscurilor sau studenti. Cartea de fata continua, actualizeaza, adauga si completeaza cu experienta practica si de cercetator a autorului, o truda inceputa cu multi ani in urma. Ea se dovedeste foarte valoroasa pentru studentii de la stiinte economice, management, business si administratie tocmai prin continuitatea cercetarii si esenta rezultatelor, care, pentru cei care il cunosc pe autor, se dovedesc la nivelul asteptarilor de la un expert al fenomenului financiar-bancar.
Profesor universitar dr. Anca Gabriela Ilie, Academia de Studii Economice Bucuresti
Detalii
- Categorie
- Business si economie
- Autor
- Laurentiu-Mihai Treapat
- Editura
- Tritonic
- Anul publicării
- 2018
- Copertă
- Brosata
- Dimensiuni
- 200x130 mm
- Pagini
- 234