Riscul si brandurile corporative

Laurentiu-Mihai Treapat · 2018
29.00 Lei · 2 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Descriere

  • Am urmarit cu interes si satisfactie progresul si rezultatele cercetarilor efectuate de autor asupra sistemului bancar si economiei in general, inca din perioada cand acesta activa la ASE Bucuresti. Baza de date cercetata este una impresionanta prin complexitatea si relevanta ei. A inceput cercetarea inca din anul 2000 si a continuat-o pe intreaga perioada a crizei economice si post-criza, rezultatele cercetarii fiind valorificate in 3 carti avand ca beneficiari specialisti ai managementului riscurilor sau studenti. Cartea de fata continua, actualizeaza, adauga si completeaza cu experienta practica si de cercetator a autorului, o truda inceputa cu multi ani in urma. Ea se dovedeste foarte valoroasa pentru studentii de la stiinte economice, management, business si administratie tocmai prin continuitatea cercetarii si esenta rezultatelor, care, pentru cei care il cunosc pe autor, se dovedesc la nivelul asteptarilor de la un expert al fenomenului financiar-bancar.

    Profesor universitar dr. Anca Gabriela Ilie, Academia de Studii Economice Bucuresti

Detalii

Categorie
Business si economie
Autor
Laurentiu-Mihai Treapat
Editura
Tritonic
Anul publicării
2018
Copertă
Brosata
Dimensiuni
200x130 mm
Pagini
234
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Laurentiu-Mihai Treapat