Brandul de oras ca vector al brandului de tara
Gabriela Popescu
· 2017
de la 39.00 Lei · 3 oferte
Salvează ca:
Salvată ca:
Salvează ca:
Salvată ca:
Cel mai mic preț
Titlu folosit de magazin
Preț
Magazin
Brandul de oras ca vector al brandului de tara
Carturesti · În stoc
39.00 Lei
Brandul de oras ca vector al brandului de tara
Libris · În stoc
39.00 Lei
Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii
Delfin · Fără stoc
Fără stoc
Istoricul prețului
Descriere
Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si - de ce nu? - de caldura cu care este tratata.
-
Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu
Capitala Europeana a Culturii
-
Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea. Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume.
Detalii
- Categorie
- Business si economie / Marketing
- Autor
- Gabriela Popescu
- Editura
- Tritonic
- Anul publicării
- 2017
- Copertă
- Brosata
- Dimensiuni
- 200x130 mm
- Pagini
- 336