Brandul de oras ca vector al brandului de tara

Gabriela Popescu · 2017
de la 39.00 Lei · 3 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Descriere

Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si - de ce nu? - de caldura cu care este tratata.

  • Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu

    Capitala Europeana a Culturii

  • Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea. Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume.

    Prof. univ. dr. Paul Dobrescu

Detalii

Categorie
Business si economie / Marketing
Autor
Gabriela Popescu
Editura
Tritonic
Anul publicării
2017
Copertă
Brosata
Dimensiuni
200x130 mm
Pagini
336
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Gabriela Popescu