Războiul percepțiilor

Catalin Dumitru · 2022
47.00 Lei · 2 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Teme

Descriere

  • Aceasta carte prezinta modul cum a fost modelata comunicarea politica de revolutiile tehnologice succesive de pe piata mass-media. Consumatorul de media traditionala (print, radio, televiziune) si de platforme digitale este abordat de expertul in marketingul politic ca potential alegator. Presa si politica sunt intr-un mariaj unde divortul este imposibil. Catalin Dumitru demonstreaza cu acest studiu ca "domeniul comunicarii politice ramane o zona conflictuala, un razboi mai degraba al perceptiilor decat al adevarurilor". De multe ori, din pacate, castiga competitia electorala acel actor care reuseste sa impuna alegatorilor perceptia potrivita, "fie ca e vorba de un adevar sau de o minciuna". In epoca post-adevar, razboiul perceptiilor este castigat de echipa de comunicare care este cea mai atenta la agenda publica, la sperantele, asteptarile, fictiunile, zvonurile, temerile, presupunerile, prejudecatile, opiniile, povestile pe care le cred ori sunt dispusi cei mai multi oamenii sa le creada.

    Conf. univ. dr. Antonio Momoc

  • Volumul Razboiul perceptiilor, semnat de Catalin Dumitru, reprezinta un adevarat document cu valoare istorica si sociologica, deoarece autorul nu este un simplu teoretician al domeniului, ci un profesionist al campaniilor de comunicare politica, cu o experienta de peste doua decenii. Volumul urmareste un slalom detaliat si meticulos printre jaloanele si obstacolele, suisurile si coborasurile campaniilor politice si de comunicare realizate de autor sau de companiile specializate. Recomand volumul ca fiind o adevarata carte-eveniment.

    Lect. univ. dr. Dan Podaru

Detalii

Categorie
Stiinte umaniste / Jurnalism
Autor
Catalin Dumitru
Editura
Tritonic
Anul publicării
2022
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
130x200 mm
Pagini
230
Vezi mai mult