Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009

Mirela Abrudan · 2010
25.00 Lei · 2 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Descriere

Volumul de fata urmareste prezentarea si aplicarea uneia dintre cele mai noi teorii din domeniul cercetarii efectelor media, teoria framing. Criza economica reprezinta doar asa-zisul pretext pentru analiza dinamicii unor cadre de interpretare. Importanta este maniera in care mass-media modeleaza tema si felul in care aceasta modelare are efect asupra opiniei publice.

In ciuda faptului ca se refera doar la o etapa din evolutia crizei economice in Romania, intrucat la finalizarea lucrarii criza era inca prezenta in termeni macroeconomici in tara noastra, realizarea cercetarii in perioade preelectorale, electorale si postelectorale da o nota de relevanta rezultatelor prezentate.

Detalii

Categorie
Stiinte
Stiinte umaniste / Jurnalism
Stiinte umaniste / Sociologie
Autor
Mirela Abrudan
Editura
Tritonic
Anul publicării
2010
Copertă
Brosata
Dimensiuni
200x130 mm
Pagini
216
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Mirela Abrudan