Legile stiintifice ale publicitatii

Legile stiintifice ale publicitatii

Claude C. Hopkins · 2016
de la 24.30 Lei · 4 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Traim intr-o vreme cand publicitatea a atins, in mainile anumitor oameni, statutul unei stiinte. Ea se bazeaza pe principii fixe si este, in limita rezonabilului, exacta. Cauzele si efectele au fost analizate pana cand au ajuns sa fie intelese in profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate si stabilite. Stim ce este cel mai eficient si actionam pornind de la o lege fundamentala.

Cartea Legile stiintifice ale publicitatii se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate. Este conceputa pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza in publicitate. Fiecare afirmatie a fost atent cantarita. Nu este un domeniu care sa admita sofisme, teorii sau alte naluciri. E ridicol ca orbii sa-i conduca pe orbi. Ar fi pacat sa se intample asa intr-un domeniu care are atat de multe posibilitati. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil daca nu te lasi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitatiei.

Detalii

Categorie
Business si economie / Marketing
Sanatate si dezvoltare personala / Dezvoltare personala
Sanatate si dezvoltare personala / Lecturi motivationale
Autor
Claude C. Hopkins
Traducator
Nicoleta Radu
Editura
Vidia
Anul publicării
2016
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
130x200 mm
Pagini
116
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Claude C. Hopkins