Strategia si tactica stabilirii preturilor
Cel mai mic preț
Strategia și tactica stabilirii prețurilor
2008 · Cartepedia · În stocStrategia si tactica stabilirii preturilor
2013 · Libris · În stocStrategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor
2008 · Delfin · În stocIstoricul prețului
Descriere
Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vanzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor. In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.
Dr. Thomas Nagle a fondat in anul 1987 compania Strategic Pricing Group (SPG), membra a Monitor Group, Inc., in acelasi an publicand si prima editie a lucrarii Strategia si tactica stabilirii preturilor. In prezent, colaboreaza cu firme de prestigiu in scopul dezvoltarii unor strategii care sa le asigure o crestere cat mai profitabila. De asemenea, sustine seminarii si traininguri extrem de apreciate in intreaga lume, atat in cadrul unor conferinte publice, cat si pentru clientii din sfera conducerii administrative a corporatiilor. Inainte de fondarea SPG, Tom a fost profesor de marketing si strategie la universitatile din Boston si Chicago.
-
Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie. Este plina de idei si perspective inedite.
Detalii
- Categorie
- Business si economie / Antreprenoriat
- Autor
- Thomas T. Nagle, John E. Hogan
- Editura
- Brandbuilders Grup, Brandbuilders
- Anul publicării
- 2013
- Limbă
- Romana
- Copertă
- Brosata
- Dimensiuni
- 180x250 mm
- Pagini
- 465