Persuasiunea

Charles U. Larson · 2003
39.95 Lei · 2 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Descriere

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.

Detalii

Categorie
Stiinte umaniste / Politica
Autor
Charles U. Larson
Traducator
Odette Arhip
Editura
Polirom
Anul publicării
2003
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
160x230 mm
Pagini
504
Vezi mai mult