Noua carte neagra a firmelor de marca
Hans Weiss și Klaus Werner
· 2004
17.00 Lei · 2 oferte
Salvează ca:
Salvată ca:
Salvează ca:
Salvată ca:
Cel mai mic preț
Titlu folosit de magazin
Preț
Magazin
Noua carte neagră a firmelor de marcă. Intrigile concernelor internaționale
Cartepedia · În stoc
17.00 Lei
Noua carte neagra a firmelor de marca
Carturesti · Fără stoc
Fără stoc
Istoricul prețului
Descriere
„Cartea neagra“ denumita de catre mass-media „Noua Biblie a adversarilor globalizarii“, aceasta isi propune sa faca dezvaluiri senzationale despre marile concerne, lovind astfel in punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Intr-o perioada in care valoarea unei marci nu mai este data de produsul comercializat, ci de imaginea lui, intr-o perioada in care firmele mari investesc foarte multi bani in publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se gasesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble si multe altele. Autorii cartii ofera date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajati - dar si acuzatiile care li se aduc. Veti fi surprinsi si revoltati sa aflati ca aceste firme - poate chiar marcile dumneavoastra preferate - isi obtin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finantarea razboaielor si nu in ultimul rand prin distrugerea mediului inconjurator.
Detalii
- Categorie
- Business si economie
- Autor
- Hans Weiss, Klaus Werner
- Traducator
- Felicia Voicu
- Editura
- Aquila
- Anul publicării
- 2004
- Limbă
- Romana
- Copertă
- Cartonată
- Dimensiuni
- 140x210 mm
- Pagini
- 448