Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume

Jack Trout și Steve Rivkin · 2008
de la 45.75 Lei · 3 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume

Pornind de la principiul "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor", Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita.

La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii. In ultima parte sunt abordate cateva aspecte relevante, si anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare, dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor, pana la urma terenul de lupta final din marketing. Veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau, dupa caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firma de software, o companie producatoare de inghetata, o companie petroliera, o emisiune de televiziune, o firma de contabilitate sau pentru candidati politici).

Lucrarea de fata este o lectura obligatorie si pentru specialistii din companiile care si-au pierdut focusul in mintea consumatorului, prin extensii de linie sau diversificarea gamei de produse, sau pentru cei din firmele care sunt nevoite sa se adapteze in timp util schimbarilor pietei.

Detalii

Categorie
Business si economie / Antreprenoriat
Business si economie / Management
Sanatate si dezvoltare personala / Dezvoltare personala
Autor
Jack Trout, Steve Rivkin
Editura
Brandbuilders, Brandbuilders Grup
Anul publicării
2008
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
170x240 mm
Pagini
208
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Jack Trout și Steve Rivkin