Social media influencerii si rolul lor publicitar

Bianca Tamas, Delia Cristina Balaban, Dorin Spoaller, Ioana Lepadatu, Julia Szambolics, Larisa Muresan, Maria Mustatea, Meda Mucundorfeanu și Mihai Chirica · 2021
de la 39.00 Lei · 3 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Ce sunt social media influencerii? Care este rolul si mai ales care este impactul lor publicitar in societatea contemporana? Acestea sunt intrebarile de la care a plecat prezentul volum care ii analizeaza pe acesti lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva stiintelor comunicarii. Pentru un numarului considerabil de tineri, media traditionala nu mai reprezinta o optiune de consum zilnic si in plus, a crescut importanta recomandarilor pentru achizitionarea unor produse sau servicii. Acestea sunt doar cateva aspecte care au contribuit la cresterea rolului publicitar al social media influencerilor, celebritati online care se bucura de increderea unor comunitati mari de urmaritori. Prieteni virtuali, experti, social media manageri, creatori de continut, mereu atenti la tendintele din online sau creatori ai acestor tendinte- acestea sunt doar cateva dintre atributele definitorii ale influencerilor care si-au inceput activitatea din pasiune si care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare.

In paginile lucrarii de fata prezentam mai multe elemente care contribuie la realizarea unei imagini de ansamblu asupra dimensiunii publicitare a social media influencerilor. Cartea noastra poate sa fie utila publicului larg interesat de acest fenomen, expertilor in domeniul marketingului si al comunicarii, si de ce nu, chiar social media influencerilor. Analizam, pe baza unor studii recent publicate, elementele care contribuie la succesul campaniilor de influencer marketing, prezentam specificul continuturilor si al canalelor de comunicare online, subliniem importanta credibilitatii, a transparentei si a autenticitatii si nu in ultimul rand evidentiem relevanta implicarii sociale a influencerilor.

Coordonatori: Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics

Detalii

Categorie
Business si economie
Stiinte umaniste / Jurnalism
Autor
Bianca Tamas, Delia Cristina Balaban, Dorin Spoaller, Ioana Lepadatu, Julia Szambolics, Larisa Muresan, Maria Mustatea, Meda Mucundorfeanu, Mihai Chirica
Editura
Tritonic
Anul publicării
2021
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
130x200 mm
Pagini
250
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Bianca Tamas, Delia Cristina Balaban, Dorin Spoaller, Ioana Lepadatu, Julia Szambolics, Larisa Muresan, Maria Mustatea, Meda Mucundorfeanu și Mihai Chirica