Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita)

Delia Cristina Balaban · 2021
35.99 Lei · 8 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (7)

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitatii programatice s-a atins un grad de eficienta nemaiintilnit pina in prezent. Cu ajutorul tehnologiei, targetarea publicului-tinta se realizeaza cu precizie in comunicarea online si in plus datele privind audienta sint obtinute in timp real. Instrumentele publicitare au cunoscut un nivel ridicat de diversificare, iar mesajele sint personalizate. Se vorbeste din ce in ce mai des despre tailored ads si microtargeting. Publicitatea traditionala ramine inca relevanta pentru anumite tipuri de produse si servicii promovate si pentru anumite segmente de public-tinta, dovada fiind preturile in crestere pentru difuzarea clipurilor publicitare in cadrul unor evenimente precum celebrul Super Bowl. In acest context, o a treia editie a prezentului volum este mai mult decit necesara. Principiile de baza ramin aceleasi; este important sa vorbim despre mixul de marketing pentru a intelege de unde porneste demersul publicitar; notiunile de imagine, de pozitionare si de strategie publicitara au ramas la fel de relevante. Instrumentele BTL clasice, precum sponsorizarea, promovarea vinzarilor, plasarea de produs si marketingul direct, sint in continuare utilizate cu succes, cu atit mai mult cu cit tehnologia permite o alta calitate a implementarii ideilor creative. Publicitatea digitala si influencer marketingul au un loc aparte in acest volum. Capitolul despre efectele publicitatii a fost completat, facind trimitere la studii care testeaza efectele formelor de publicitate mentionate mai sus. Volumul se adreseaza tuturor celor interesati de publicitate din punct de vedere profesional si nu numai. Studentii, cadrele didactice universitare care predau cursuri de comunicare publicitara, profesionistii din industrie sint principalii adresanti ai cartii. - Delia Cristina Balaban

Detalii

Categorie
Business si economie / Comunicare
Business si economie / Marketing
Stiinte
Stiinte umaniste / Sociologie
Autor
Delia Cristina Balaban
Editura
Polirom
Anul publicării
2021
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
160x230 mm
Pagini
216
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Delia Cristina Balaban