Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Al Ries și Laura Ries · 2006
de la 36.61 Lei · 3 oferte
Salvează ca: Salvată ca:
Salvează ca: Salvată ca:

Cel mai mic preț

Vezi mai multe oferte (1)

Istoricul prețului

Teme

Descriere

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:

• Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? • Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? • Cum conferi interactivitate unui site? • Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?

Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, renumitul expert in marketing, Al Ries, dar si fiica si partenera sa de afaceri, Laura, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional.

Plina de sfaturi practice si cunostinte de marketing, aceasta carte inteligenta si atragatoare va fi de nepretuit pentru marketerii de pretutindeni.

  • O lectura obligatorie pentru persoanele care cred ca pot sta linistite deoparte, lasand in acest timp tehnologia sa munceasca in locul lor.

    Marketing Week

  • O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe Internet.

    Supply Management

Detalii

Categorie
Business si economie / Antreprenoriat
Sanatate si dezvoltare personala / Dezvoltare personala
Autor
Al Ries, Laura Ries
Editura
Brandbuilders, Brandbuilders Grup
Anul publicării
2006
Limbă
Romana
Copertă
Brosata
Dimensiuni
200x130 mm
Pagini
203
Vezi mai mult

Mai multe cărți de Al Ries și Laura Ries