Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Cel mai mic preț
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
2005 · Libris · În stocCaderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
2006 · Delfin · În stocIstoricul prețului
Descriere
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului. Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.
Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.
Detalii
- Categorie
-
Business si economie / Antreprenoriat
Sanatate si dezvoltare personala / Dezvoltare personala - Autor
- Al Ries, Laura Ries
- Editura
- Brandbuilders Grup, Brandbuilders
- Anul publicării
- 2006
- Dimensiuni
- 200x130 mm
- Pagini
- 352